Dag 14 - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Marcel, Wieralda en Alana Nagel - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Marcel, Wieralda en Alana Nagel - WaarBenJij.nu

Dag 14

Blijf op de hoogte en volg Marcel, Wieralda en Alana

11 September 2013 | Zuid-Afrika, Pretoria

De tijd gaat snel, we zijn alweer over de helft. Magen doet het heel erg goed, hij houdt van spelen, knuffelen, gekke bekken trekken en met water spetteren. Alana is erg lief voor hem en ook heel beschermend. Hij slaapt van 's avonds 1900u tot de volgende ochtend 700u. Overdag is hij de hele tijd actief en in de weer, 's middags slaapt hij ook nog even. Hij eet erg goed, als we niet uitkijken blijft hij door eten.

Zondag naar een Zuid Afrikaanse kerkdienst geweest, indrukwekkend, de mensen beleven het hier heel intens. Magen vond het prachtig die muziek en het dansen.

Maandag naar het grootste winkelcentrum geweest van Pretoria, de dames keken hun ogen uit en konden zich hier naar harte lust uitleven, de mannen volgden zo als gebruikelijk trouw voor het dragen van de tassen.

Vandaag als voorproefje op de trip van zaterdag naar het leeuwen en neushoornpark geweest, hier hebben we alvast de neushoorn, leeuw en de buffel gezien, hopelijk zien we ze zaterdag.

Volgende week hopen we nog naar Johannesburg te gaan, Soweto en de tehuizen waar Alana en Magen gewoond hebben.

• 12 September 2013 - 08:47

Astrid:

Prachtig om te zien hoe de oogjes van Megan al minder angstig staan. Nog even genieten van elkaar en het mooie land. Dan op naar huis ook weer fijn om in jullie eigen huis te zijn en jullie familie weer te zien..

Assie xx

• 12 September 2013 - 09:18

Judith Hop:

goed te horen dat alles zo voorspoedig gaat. geniet nog maar lekker daar . we volgen jullie op de voet.
    liefs judith

• 12 September 2013 - 11:21

Janny:

wat een liefde straalt dat uit ,jullie drietjes bijelkaar,
    Je wordt er stil van .
    Liefs Janny

• 12 September 2013 - 13:18

Janine:

Heerlijk om te zien! Haalt ook bij ons veel fijne herinneringen op! Fijne tijd nog.... Lfs.

• 12 September 2013 - 17:35

Chris En Anouk:

Hoihoi! Wat een leuke fotos van jullie kids!
    Inderdaad, wat een verschillende leefwerelden heh nederland-afrika.
    Geniet nog ff van het mooie land! Voor je het weet zijn jullie alweer in nederland.

Groetjes christian en anouk

• 13 September 2013 - 10:46

Thirza:

Zo leuk om mee te lezen en de foto"s te zien!
    Heerlijk genieten! groetjes

• 13 September 2013 - 22:58

Suzanne Van Boven:

Ha lieve buurtjes,
    Door jullie reisverslag lijkt het net of we heel dichtbij zijn. Het is zo leuk om een update te lezen en foto's te zien. Wat een mooi gezinnetje zijn jullie. Geniet lekker en wel kiekjes nemen van de big 5 hè! Mag wel op Paniekstandje hoor!

• 14 September 2013 - 16:33

Bettie:

Hoi Wieralda,Marcel,Alana en Magen,
    Wat mooi om te lezen en te zien hoe fijn jullie het met elkaar hebben.
    En wat een prachtige fotoos, ontroerend.
    Nog een fijne tijd gewenst, h gr van Evert en Bettie.

• 15 September 2013 - 19:33

Ann Stockmans:

Wat heerlijk en fijn om jullie verslagen te lezen en de foto's te zien!
    We worden er stil van en hopen dat jullie nog lang op jullie blauwe wolk mogen zweven!

Liefs,
    Ann, Vicky, Tiebe en Cas

Ps: Tiebe dacht dat hij vandaag Alana in Mechelen had gezien ;-). Uit het oog, is dus niet uit het hart ;-))

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Reis naar ons tweede Afrikaanse wonder

adoptie

20 Oktober 2013

Alweer een maand thuis.

21 September 2013

Thuis

19 September 2013

Laatste avond in Zuid-Afrika!!!

17 September 2013

17 September 2013!!!

15 September 2013

De laatste week
Marcel, Wieralda en Alana

Hallo allemaal, Leuk dat jullie ons weer volgen, opweg naar ons tweede afrikaanse wonder en broertje of zusje voor Alana. Onze papieren kunnen ieder moment aankomen in Zuid-Afrika en het echte wachten is dus begonnen. Wachten op HET telefoontje dat we weer mogen afreizen, om een kindje in onze armen en hart te mogen sluiten. Wanneer er ontwikkelingen zijn zullen we het zeker laten weten.

Actief sinds 20 Mei 2012